View Single Post
Old 09-06-2010, 17:58
SvenFGTF's Avatar
SvenFGTF SvenFGTF is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Wietse
Dit projectje vanaf begin af aan gevolgd.. en het duurde lang voordat de velgen af waren

Gister mijzelf opgeofferd als taxichauffeur zodat de banden erop konden worden gelegd.. Ben je daar stuit je tegen een nogal akelig probleem aangezien we niet dicht bij huis waren (zal sven zelf nog wel posten hoe en wat).. Uiteindelijk weer terug naar huis!

Smiddags kwam hij even langs touren en moet zeggen: TOP! zit er allemaal netjes uit en lekker breed

Nu kan die beginnen aan ze andere plannen

Haha hé gozer, jij ook hier!
Maar inderdaad, het was een flinke onderneming geworden.

om 11uur mijn oude velgen met banden en de nieuwe velgen in de leon gepropt (wat echt net paste) en toen onderweg naar de bandenboer.
De velgen uitgeladen en na 1 blik op de ventielgaten was er dus een probleem: Dingetjes bleken te klein voor de standaard rubberen ventielen en hij had dus niks anders...
Dus wij serieus stad en land afgezocht voor ventielen die wel gingen passen want ik was niet bepaald van plan om weer te moeten wachten.
Uiteindelijk dus 4 stalen ventielen bij elkaar geschraapt bij 2 verschillende zaken en daarna snel de banden erop gegooid.
Vervolgens schrok ik me dood omdat de banden echt gigantisch leken om de velgen
maar oke,daarna in de stromende regen de velgen op de auto gezet (want ik moest en zou ze er die dag op hebben ) en eenmaal gemonteerd zag het er gelukkig allemaal prachtig uit!

Jammer genoeg is het weer nog steeds klote dus nette foto's heb ik nog niet,maar ik zal zo meteen een paar regenfoto's posten om toch een beetje te laten zien hoe het staat