View Single Post
Old 07-12-2004, 12:43
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life

Hee bien das best leuk, als je eens bij mij onder de douche staat leg ik je wel uit hoe dat ding werkt!
Maar Splitje en Bientje niet zo raar tegen elkaar, stelletje kleuters...
Allemachtig trouwens wat een topic zo snel hebben jullie niks te doen op je werk?
Ja de 6600, ik heb er een ja. Navi werkt best fijn alhoewel ik al eens meegemaakt heb dattie een afslag verkeerd heeft aangegeven. Erg veel instelopties trouwens. Wel gemakkelijk is je personencontacten lijst. Je vult dus gewoon in bv contactpersoon Bientje, vervolgens kun je je adres, email, 10 telnrs. webadressen, straat, werk bedenk het zo gek maar invullen. Die adresgegevens kun je ook weer gebruiken bij de navi. Als je dus naar Splitje52 wilt om eens bij te kletsen dan ga je gewoon naar je contactpersonen, zapt ff naar split en hij berekend de route. Film en foto's moet je je niks van voorstellen met een 0,3megapixel ding. Dan kun je beter die Nec nemen ofzo, die heeft al 1,3mpx. Momenteel ben ik bezig met het verkrijgen van illegale software, en het schijnt dat de camera dan wel 1,3mpx levert?! Ik weet niet of het waar is maar voor een paar centen is het altijd te proberen.
Ik heb de telefoon genomen omdat ik nog een snelheidsmeter nodig had in m'n T2, en veel in verschillende auto's rijdt, en zodoende dan ook meteen een mobiel navigatiesysteem erbij te hebben. Ik raad je wel aan een hoesje erbij te kopen ivm het voorkomen van krassen in je beeldscherm, en een autolaadsnoer. Vooral ook goed het dikke handleidingboek ff doorlezen. Irritant vind ik dat er geen automatische toetsenblokkering op zit na 10s ofzo. Dat zat wel op m'n vorige 5310. Verder is die zwarte joystick wel ideaal en kun je snel door menu's heen! Dit was het eerst even ga een broodje kaas, appeltje en een kwarkje eten!

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote