Ok , het was al even duidelijk dat ik de a4 zat was.
Niks mis met de auto maar ik verveelde me gewoon, was niet echt veel hobby matig aan te doen.
Dus toch maar weer de stap gemaakt naar een rallye toe.
Deze rallye heeft een aantal keer op Marktplaats te koop gestaan en is hier ook al duidelijk besproken.
De jongen waar ik hem van heb gekocht heeft hem een lange tijd in zijn bezit gehad.
De auto is van orgine rood van kleur geweest, de vorige eigenaar heeft hem griijs met. laten spuiten .
De motor heeft een onderblok revisie gekregen bij JD incl. de g-lader.
Verder nog wel meer dingen aangedaan ( pak met fakturen erbij van bijv. ori. koplampen etc ).
Que techniek verkeerd de auto in goede staat, hij rijd prima en is voorzien van een aantal leuke dingen die ik toch wel had willen hebben.
- rvs uitlaat incl. kat. vervangen ( eps)
- Schroefset
- sichlachrome ramen
De auto heeft natuurlijk ook wat minpunten:
- Interieur bewerkt met een rode spuitbus
- motorruimte heeft ook kennis gemaakt met de bovengenoemde spuitbus.
- Heldere verlichtingsdelen
- Enkele ruitenwisser ,
- Ruitenwisser achter verwijderd
- slot achter verwijderd
- vw logo achter verwijderd
en zo nog eigenlijk wel wat dingen die ik kan verzinnen.
Het interieur heb ik grotendeels al vervangen ( vanmorgen), incl . het veels te kleine sportstuurtje, plamsa teller verlichting, rood gespoten dashboard .
Voor de rest is er nog zat te doen de komende tijd.
- rallye logo plaatsen
- vw logo erop
- Ruitenwisser achterzijde weer proberen te monteren ( boren)
- Handgreep achterklep heb ik vervangen voor 1 met slot weer, maar moet nog even gespoten worden.
- Deurbakken ( zijn nog rood)
- Op zoek naar een leren g60 stuur
- Hemeltje afmaken ( mist nog wat onderdelen )
- Op zoek naar mistlampen
Hier dan wat foto`s na dat ik al wat dingen gedaan heb, echt foto`s zoals het interieur was heb ik eigenlijk niet, wou daar ook niet echt de moeite voor nemen.