Quote:
Originally Posted by J.L. tuning
de stugheid blijft altijd onveranderd omdat de zuigerstang de stugheid opvangt en niet de veren
|
Mijn Ervaring:
Naar mijn ervaring met V-Maxx en Supersport als je deze in
hoogte veranderd, veranderd de stugheid ook?
Heb supersport onder mijn Golf mk 2 en die ligt zo laag als die kan,
dan bedoel ik de auto. Zo is hij behoorlijk comfortabel maar het deinen
daar heb ik geen last van.
Stel ik deze hoger word die ook stugger.
Nu mijn vraag:
Hoe ik, en hoop goed begrijp. Als die hoger staat moet de zuigerstang meer verplaatsen, als dat hij in lage stand toch zal doen.
Dus dan zal de stugheid dus juist wel veranderen....?
Misschien zie ik het verkeerd hoor....
Zelf blijf ik ook liever voor een schroefset t.o.v. verlagingsveren,
bij alleen veren zal de originele demper ook sneller stuk/lek zijn...
( Maar als je op bumpstops ligt met veren, gewoon stijgerpijpen halen?

)