Is idd ook de bedoeling. Eerst op kenteken zetten en dan rustig aan de turbo beginnen.
Kabel zit al goed, gisteren reageerde de motor bij het omdraaien van de sleutel.
Enige verschil in de kabelboom is de verlichting, en het feit dat de golf 3 airco had en de cordoba niet.
De verlichting zit bij de cordoba in de kabelboom verwerkt, terwijl deze bij de golf los ligt.
Cordoba is nooit met vr6 geleverd. Wel is er ooit iemand geweest die hem door de typegoedkeuring heeft gekregen. Ik hoef dus alleen het bewijs hiervan bij de dealer te bestellen. Kost een kleine 250 euro.
Originele steunen pasten niet, de kap zou dan op het blok liggen. Heb nu de steunen van de golf gepakt gezien deze iets minder hoog zijn, en nu past alles

Aansluitingen etc zijn idd precies hetzelfde.
Volgende stap is het vervangen van de dieselpomp naar een benzinepomp. Ook moeten deze leidingen wat worden aangepast. Dan de remmen omzetten, pedalen (dieselblok had electronisch gaspedaal etc) en een rally intercooler erop.
Verwacht over 2 weken bij de rdw te staan
Ben benieuwd hoe het jou afgaat met je golf 2. Wordt lekker goedkoop rijden dan
