Namens de organisatie wil ik iedereen hierbij nogmaals bedanken voor de komst! Zo te horen/lezen is het nieuwe terrein een geslaagde switch, waar we zelf ook heel blij mee zijn. De grootte ervan maakte het ruimer opstellen en het voor laten rijden van de nummers 1 uit de categorien bij de Show&Shine mogelijk, iets wat wij zelf altijd kunnen waarderen bij andere meetings.
De switch van terrein was voor ons ook gelijk een test, en een redelijke sprong in het diepe met veel last-minute werk en improvisatie. Pas afgelopen woensdag is de knoop doorgehakt om inderdaad dat nieuwe stuk terrein te gebruiken, en zo was er inderdaad af en toe wat onduidelijkheid tussen parkeerwachters en bij de bestickering van de nummers 1 uit de categorien. Het voor laten rijden van de nummers 1 was ook op de zondag zelf boven gekomen, en dus met een geimproviseerd stickertje en een blauwe markeerstift voor elkaar gekregen

Zo proberen we toch de bezoekers een zo leuk mogelijk meeting, en overzichtelijk mogelijke prijsuitreiking te presenteren. Zelf vraag ik me altijd af welke auto bij welke persoon hoort, dus deze wijze leek ons zeer geslaagd.
Over prijscategorien en winnaars etc. ga ik geen discussie voeren, in onze ogen de terechte winnaars, en de discussies omtrent "smaken van de jury" en "meningsverschillen" kunnen uiteindelijk toch niets meer aan de uitkomst van de uitreiking veranderen.
Anyway, een ieder bedankt voor de gezellig sfeer, voor ons als organisatie volle, drukke, maar zeer leuke dag, en hopelijk allen weer tot volgend jaar!