View Single Post
  #23  
Old 27-06-2010, 10:04
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Quote:
Originally Posted by joostvw

maar paar dingetjes:
-waarom een 110pk?
ze zijn veel schaarser, dus moeilijk te vinden en word veel te hoge prijs voor gevraagd.
je kan (is mij verteld) net zo goed een 90 pk pakken en daar wat aan kietelen. met een leuke chip en andere verstuivers zou die ook al rond de 115/120 PK kunnen zitten, en heb verhalen gehoord van tegen of zelfs over de 200pk uit een blok dat 90pk was.



Al eens met een 110pk gereden? Dan weet je direct waarom je beter voor een 110pk kan gaan.

Vermogen/koppel zegt niet alles in dit geval, wel de opbouw hiervan. Verschil hierin wordt gemaakt door de variabele turbo, dat is een stuk sneller bij de les en heeft dus geen turbogat.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote