View Single Post
Old 27-06-2010, 15:00
brodje brodje is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by MauSeR35
welkom hier ten eerste.
Dat is best lullig om het zo te zeggen dat je een auto koopt die er zo aan toe is, wist je dat toen je hem kocht of is het pas na een tijdje gekomen? anders zou ik zeker terug gaan naar de verkopende partij..
Heb je een compressie test laten doen? en wat is je olieverbruik ongeveer? misschien dat er dan wat meer gerichte antwoorden kunnen worden gegeven.
Houd wel in gedachten dat bij een revisie een groot deel van de gemaakte kosten in de uren zit dus dat het waarschijnlijk niet slim is om dan alleen de "slechte" onderdelen te vervangen en andere, misschien nog wel goede maar ook slijtende onderdelen, niet.

Bedankt voor je snelle reactie. Laat ik het maar gewoon zeggen, ik ben er ingestonken. Ik ben teruggeweest maar dat had geen enkele zin. Ik heb geen compressie test laten doen om niet op voorhand nog verder in de kosten te geraken. Ik dacht zelf dat het beste (en voordeligste) is om er een andere motor in te laten zetten. Op dit forum lees ik dat het lastig is om in te kunnen schatten wat de STAAT is van een 2e hands motor. Wat raad jij me aan en bij wie zou ik dit voordelig en goed kunnen alten doen ?
Reply With Quote