30-06-2010, 20:43
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
@ rene dat wijsneus klopt echt bij je naam overal waar je op reageerd zit je wijs tedoen, jaloers misschien? ik vraag om raad! niet om commentaar. en heb je mij horen zeggen dat ik ongeveer met 200 pk blijf rijden?! onderstel overal zit powerflex rubbers in, ronal turbo s met bridstone bandjes. is dit goed genoeg of kan dit volgens jou ook weer beter?! laat is een keer wat van je zelf zien wat je bouwt! ipv rh customshop waar je alles laat doen. sorry mods als dit te gek is verwijder het maar! word beetje moe van zulke mensen.
|
Sorry, maar waarom zou ik jaloers zijn?
Je hebt het over continu wielspin bij 200 PK, ik heb niets gelezen over dat je plannen hebt voor meer vermogen...misschien heb ik er overheen gelezen.
200PK is tegenwoordig geen vermogen waar mensen nog van schrikken en is tevens goed te rijden, dus als jij continu wielspin hebt had het ook aan je onderstel of banden kunnen liggen toch? Maar waarschijnlijk ligt het dan meer aan je rechtervoet.
En je vraagt toch om raad? Dat geef ik je toch? De JD Powercontroller. Denk dat je dan heel wat minder hoeft te verbouwen dan dat je moet doen als je een Golf 1 ombouwt naar 4WD.
oja, bedankt voor de sluikreclame...ben inderdaad zeer tevreden over hem, daarom laat ik alles daar doen 
|