05-07-2010, 11:14
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Precies.. dat klopt, maar deze alinea spreekt je voorgaande wel een beetje tegen vind je niet?
Als je zelf geen meeting organiseert mag je geen kritiek leveren? Een verslagen topic is voor verslagen, als je dingen niet goed vond kan je dat melden (lijkt me juist welkom) zodat je het inderdaad mee kan nemen voor volgend jaar. Ik weet zeker dat al die mensen die kritiek hebben het niet beledigend of zeikend bedoelen.. maar goed, het lijkt wel alsof alleen de organisatie zelf dat inziet.. maar dat geeft in feite niet, het zijn die mensen die er uiteindelijk wat mee kunnen doen.
|
ik zie niet in dat ik iets tegenspreek! maar zoals bepaalde mensen op het forum(bijna altijd de zelfde mensen) altijd alle meetings afkraken, wil ik tegen zeggen probeer het zelfs eens dan kom je er pas echt achter wat er allemaal gedaan moet worden, en als je dan een kleine club bent valt dat tegen, en als buitenstaander die nooit iets organiseert is het gemakkelijk om commentaar te leveren. hier laat ik het dan ook bij!!
vind het jammer dat ik zelf niet aanwezig kon zijn en tegen DUB05 en Volksforum wil ik zeggen voor de meeste bezoekers was het een schitterd treffen en ik hoop dan ook dat ik volgend jaar aanwezig kan zijn!!
m.vr.gr
|