enige puntje wat me wel opviel is dat je aan de poort geen tasje meekreeg,die ikzelf altijd gebruik om m'n afval van die dag in te doen en naderhand in een vuilnisbak deponeer(het zij op de meet,danwel langs de snelweg op de weg terug).
wc's hoor je iedereen over klagen,maar wat hier ook al eerder gezegd werd,ze zijn niet goor neergezet,dus ergens gaat er iets mis

(oftewel als je eerst de pot onderschijt en daarna gaat lopen klagen dat de wc er niet uitzag ben je verkeerd bezig)
ik heb er zelf overigens geen gebruik van gemaakt,heb de brandnetels in de bosrand verfrist.
zeuren over prijzen slaat imo ook nergens op,als je er de centen niet voor hebt,blijf dan thuis,of neem van thuis genoeg spul mee zodat je niet aan een peperduur frisdrankje van !1.70! hoeft te lebberen....
over het pad zijn de meningen nog steeds verdeeld,maar zoals ik al zei,ik had er geen last van en zag ruurd met de cor net zo heerlijk wegschuiven.....
ook de f&i van mike en stefanie(waar ik mee opreed) kwam,laag als ie is,er gewoon zonder kleerscheuren overheen.