View Single Post
Old 06-07-2010, 17:10
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Mail-adres heb ik wel, maar dat heet Steven ook al. Z'n nummer heb ik wel gehad, maar heb ik nu volgens mij nergens meer.

Ik heb hem gisteren wel op msn nog even gesproken, en op dit topic gewezen. Hij vertelde me dat het opgelost was, dat de verkochte hoedenplank van een maat van hem was, en dat ie jou (Steven) naar die vriend van hem had doorgestuurd.

Dat was gisteren, maar vandaag geef je aan dat het nog steeds speelt. Nog niks opgelost dus, neem ik aan... beetje jammer.

Nee die hoedenplank was echt van hem. Heb ook het geld naar hem overgemaakt. Dus ook echt zijn naam. Dus dat is bullshit wat hij zegt.

Er is dus nog niks opgelost.

Ik geef hem nog even de kans en anders ga ik naar de politie.

En iedereen mag weten om wat voor een bedrag het gaat. Het gaat om 40 euro. Dus wil hij echt zo'n probleem met de politie hebben om een bedrag van 40 euro?? Van mij kan hij het krijgen! Ik slaap geen minuut minder om die 40 euro. Denk hij straks wel als ik aangifte heb gedaan.

Iedereen die met mij zaken heeft gedaan op het forum weet dat ik altijd netjes betaal of de verkochte spullen opstuur nadat het geld overgemaakt is. Zo wil ik dus ook behandeld worden!
Reply With Quote