07-07-2010, 09:31
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Rinus66
Lijkt me inderdaad de moeite waard. Ben wel bang dat je het zelf moet doen(eventueel samen met andere slachtoffers), want hier hebben de heren bonnenschrijvers vast de tijd niet voor.
|
Ik vind de inzet van de politie inderdaad vreselijk beschamend in dit soort zaken, en dan druk ik me voor deze ene keer eens heel erg netjes uit.
Ze hebben wel tijd om zich met de massa's in bosjes te verstoppen en te flitsen, maar de mensen eens voor de verandering een veiliger gevoel geven... vergeet 't maar.
Dat ze eens eindelijk dat gaan doen waarvoor ze zijn opgeleid en aangenomen, en wat wij van ze verwachten! Als 't zo doorgaat hou ik me de auto wel fijn als project in de garage waar groot alarm opstaat en waar meermaals per dag de beveiliging gaat checken, in plaats van hem af te bouwen en op straat te zetten. Zolang ie in die garage staat weet ik tenmisnte zeker dat ie nog van mij is, zodra ie op straat komt te staan is dat misschien snel afgelopen, en eindigt ie ergens uitgefikt twee kilometer hier vandaan...
|