nou na een lange tijd niks van me te hebben gehoord,, zijn er natuurlijk ook weer dingen gebeurt,, zoals de golf 2 1.6 gl verkocht zondags kwamen ze kijken en direct verkocht zou dinsdag ophaald worden,, het geeft toch wel een raar gevoel als je trouwbare golfje heb verkocht ma goed direct de zelfde dag dat de golf is opgehaald moest er natuurlijk ook weer een andere auto komen en na ff zoeken is het een audi a4 1.6 van een oud vrouwtje van 63 die ma 4 duizend kilometer per jaar er mee reed de koop was snel rond mooi prijs volgende dag opgehaald. de zelfde dag dat ik hem had scheurd me het flexibelle stuk van de voorpijp af rond bellen voor een nieuwe 265 euro:O:O wat ff verder zoeken een nieuwe voor 100euro incl pakking enzo dus die ma opgehaald,, na rond te hebben gekeken voor andere velgen een leuk setje 17inch rs4 velgen te hebben gekocht had ik de verkeerd etwaarde dus weer moeten verkopen voor een mooi prijsje ma de apk kwam er 17aug dus moest de auto toch een keer laten keuren heb ik ma 4 losse 2de handse banden opgehaald en eromheen gelegd 7juli was het zover de auto werd gekeurd en op 1 min puntje spelling in de onderste draagarm kogel ma de auto werd wel goed gekeurd op een advies punt dus kan weer een jaar rijden

7juli toch ook ma weer bezig gegaan met de golf want die lag toch op een laag pitje en zat te denken om hem te verkopen dus 8juli nog even verder geweest met de golf 1 krijg ik smiddags een telefoontje van dat die man de golf 1 wou komen ophalen ma hij wist nog niet wanneer de zelfde dag nog een telefoontje gehad en ze kwamen zaterdag kijken en misschien namen ze hem mee nou dus vandaag was het zover de golf1 is verkocht. van het geld wat ik voor de golf heb gebeurd laat ik de polo in aug keuren want dan is de polo belastingvrij

de foto's van de polo en van de audi zal ik zo snel mogelijk plaatsen.
toch nog ff een lijstje wat ik de komende maand voor ga sparen en doen is,,
andere pook,
schroefset+de set rims(denk toch weer rs4!)
heel misschien andere interieur
en een kofferklep spoiler van rs4 model!