Mag ik jullie voorstellen, onze nieuwe familie-auto, vanmorgen om 10 uur scherp afgehaald in Maastricht:
2001 VW Passat 3BG Highline Variant Automaat 2.0
115pk, 172Nm, 167.xxx gelopen.
Het rijdt heerlijk, automaat icm klima. 21 graden binnen, 34 graden buiten, 120 km/h op de klok en geen kraakje, piepje, rammeltje of iets!
Wel iets anders als een Seat Cordoba Variant TDI met 275.000km op de teller.
Wat een ruimte binnen, als de 2 kids achterin zitten in de maxi cosy en in het kinderzitje, nog voldoende ruimte over voorin zonder met de knieen tegen het dashboard of stuur te zitten.
Lekker met de billetjes op de alcantara/lederen zetels.
Vanmiddag de vrouw heeft de vrouw er ook al mee gereden , zij is ook erg tevreden. Kofferbak is gigantisch, past erg veel in!
Enige minpunt tot op heden zijn wat krassen van zand tussen de rubbers op de zijruiten achter, en het uitlaatgas-controlelampje wat oplicht na vandaag een paar 100km te hebben gereden, maar daar kon ik voor terugbellen.
Verder ben ik niet van plan om er een projectauto van te maken, hier en daar enkele dingen aanpassen/herstellen, en dan vindt ik het welletjes.
Het is een complete, mooie auto en dat wil ik zo houden.
Misschien een set mooie wielen in 19 inch met aangepaste rijhoogte, carkit aanpassen op de huidige telefoons in ons gezin, kleine ditjes en datjes herstellen.