Thread: motor mk1
View Single Post
  #13  
Old 15-07-2010, 12:18
Dub-Detail Dub-Detail is offline
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,311
Default

Quote:
Originally Posted by walravens
maar de grote vraag is natuurlijk eerst of je hem dagelijks laat keuren of ga je hem als oldtimer late keuren?
en in nederland omkeuren en dan pas invoeren is al geen optie aangezien ze dit in belgie niet toelaten.
DAGELIJKS gekeurd: kan je er niet veel mee prutsen buiten het originele blok wat te porren. en carbu's gaat al zeker niet dan.
OLDTIMER: zet hem 1x origineel, laat hem keuren (kijken ze normaal enkel naar de motor die erin hangt, de lichten en de remmen)
en oldtimer keuriong moet in belgie maar 1x dus eens hij dan oldtimer gekeurd is kan je er eender welke motor je wil er inhangen

corrigeer me maar waar nodig dan leer ik ook weer wat bij

groete



Zou idd kunnen, maar als je hem op/in een andere auto parkeerd ga je toch nat.

Ik lever idd complete cv-carb ombouwsets.

Gr, Pim
Reply With Quote