Gaat weer lekker hier pffff dat is nog eens binnen komen BAM.
Ten eerste hartelijke dank voor de shoot Ronald, en de mensen met opbeurende reacties, die weten hoe het zit en me een beetje kennen.
Hij is niet echt apart, maar hoeft ook niet, het is een dagelijkse gezins auto met een kleine boy, kan alleen zeggen dat ik me vereerd voel.
Ik weet wel dat ik mijn best aan het doen ben om hem naar mijn eigen smaak te verfijnen, en dat zie en lees ik op verschillende forums, zowel binnen als buitenland, en men moet niets mooi vinden.
Meningen verschillen en is maar goed ook, maar zolang ik iemand vrolijk en blij en geïnteresseerd kan maken naar een non GTI/R32/V6/VR6 of wat dan ook, maar met een simpele golf, dan ben ik ook zeer tevreden en blij en weet dat ik voor mijzelf goed op weg ben. Dat is in mijn ogen hobby het delen met elkaar.
Groetjes naar jullie,
Patrick.
************************************************** *************************************************
De rest, altijd maar over die euro, en tijd? vertel mij wat over tijd en geld(ik zou zeggen neem de tijd om mijn topic door te lezen Golf MK1 project), moet er ook voor werken hoor met mijn handen, en niet alleen van 8:00 tot 16:00 ook daar buiten, verdiep je eerst eens in de persoon waar hij van is en kom dan met lariekoek verhalen/speculaties, van de bank of geleased niet echt.
De Trendline (weet men überhaupt wel hoe een Trendline er uit ziet van de lopendeband) is van februari 2009 Heb hem 1,5 jaar en ben er 1,5 jaar mee bezig, ''weinig tijd of is er veel geld ingestoken'' ongelofelijk, maar moet ook weer niet te veel zijn anders is het weer te gemakkelijk
Gelukkig is hij ook niet echt bijzonder, dat is juist het mooiste vind ik zelf, en ook wel andere, is niet echt bijzonder dat hij in de top 10 zat bij EuroSunday 800+ auto's maar de jury had een slechte smaak, of nee het was reclame.
Net of dat tegenwoordig zo bijzonder is om een 77 golf te restaureren, fatsoen en respect neem daar de tijd voor, je menig geven en wat je er van vind helemaal gelijk, maar zet er niet zo een achterlijke hoofd bij die nee schud. Meneer de restaureerder. Om zo dit gekonkel op touw te zetten. Ik sta er van te kijken dat je sommige leden mee heb gekregen die me enigszins zouden moeten kennen.
Zo na een nacht minder te hebben geslapen,(let wel niet op het feit of hij wel of niet bijzonder is zal me bij jou worst zijn) mag je gerust weten ben een openboek, heb ik het gelukkig in de tijd en zonder dat het een duit heeft gekost van mij afgeschreven.
Krijgen we dadelijk ''maar ik zeg ook niet'', ''ik vind ook niet'' ''maar zo bedoel ik het'' je kent het vast wel oude wijven gezeik.