18-07-2010, 17:15
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by c@briodriver
zo'n topmeeting met een ongelofelijk aantal bezoekers en dan toch nog iets te zeuren
neem dan je eigen bammetjes mee man!
@ the heren en dames van mivw; 't was weer een topper van jewelste....overtrof vorig jaar zowel qua weer als het aantal (zeer hoogwaardige) wagens......ben bezig met de dikke 300 foto's te bekijken/ selecteren/ online knallen.....
|
Snap je reactie, maar ben het niet helemaal met je eens. Bij een grote meeting horen ook bepaaldde faciliteiten. De mensen van de snack kar werktte zich het schompes, maar desondanks moest je flink wat geduld hebben. Deze opmerking betekent echter niet dat het k*t was. Juist meer als feedback naar de organisatie. Hoewel Cor al eerder had aangegeven dat ze zelf versteld waren van de hoeveelheid aanmeldingen (en het uiteindelijk aantal bezoeker, denk ik).
Dus...
Mooie meet, TOP locatie, fantastische wagens, prima wc faciliteiten (volgens mijn vriendin) en super weer.
Tips om het volgend jaar nog beter te maken, iets meer eet en (aparte) drink stand, stands uitbreiden en duidelijker bij elkaar, en het niveau omlaag halen.... anders val ik zo buiten de boot 
|