Quote:
Originally Posted by Tommy
ps. van hier... veren van voor zijn nog nieuw, de veren van achter 2 maand gebruikt ongeveer... dempers geen idee van.
|
oke tommy, lijkt me prima, moet dan helmaal goedkomen denk ik, moet alleen ff kijken hoe we ze uit het noorden hier krijgen, jij een oplossing???

en die prijs moet denk ik ook wel goed komen,,,, alvast bedankt
@stijn, stoelen zijn denk ik wel aardig droog, had het eerste weekend de kofferruimte bekleding eruit gehaald, die was door drenkt, en daar ff wat water uit de hoeken gehaald, en ik heb er standaard een vochtvreter in staan, dus het meeste is er nu wle uit. en ik ga hem dnek ik toch een keer spuiten hoor, Donker mat blauw, met erg mooie vlammen, word echt wel leuk, zal kijken of ik die stickers met een fohn eraf kan halen voor je :p
zal zo nog ff een foto plaasten van het board van tim wat ik ook gespoten heb, op de auto komen dan oranje rode vlammen...
@ mauser, had inderdaad nog zo'n sierstuk liggen, alleen het schroefdraad was stuk, dus of ff een andere kijken of ff met een lasje vast zetten. en dan las ik er gelijk een paar extra grote bouen op het sierstuk, ze moeten het wel GOED kunnen zien dat ie nep is,,,