View Single Post
Old 27-07-2010, 12:15
jef028 jef028 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Niet de draagarmen aanpassen aub, dan klopt er niets meer van de uitlijning / stuur geometrie (ackermann principe) van de auto. Kan je beter de assen van een Golf 2 16v pakken, die hebben wel de goede lengte. Of de versnellingsbak flenzen van jouw oude bak op de nieuwe bak zetten. (beide 020 bakken)

Zoveel verschillen zitten er niet in de kabelboom. Eigenlijk alleen de water sensoren aan de voorzijde van de cilinderkop. Stekker afknippen en stekker van de AAZ weer vast solderen aan de kabelboom.

Zo, even een weekje weg geweest en nu weer terug in Den Haag, bezig met de auto. De auto loopt heel goed, alleen moet ik nog zorgen dat de fan aanslaat en dat de auto weet hoe warm de watertemp/KVS wordt. Klopt het dat er in elke cilinder een sensor van het merk NGK zit (in serie verbonden!) en zijn dit de watertemp. sensoren?

Ik houd zowel van het 1.6D chassis als het 1.9td blok nog een aantal draden over, te weten:

van 1.6D chassis:

rood/zwart samen met blauw/zwart

blauw/wit samen met blauw/zwart (laatste inmiddels op oliesensor boven op blok, waardoor ik ook kon zien dat na lange tijd rijden zonder koeling m.b.v. de fan, de oliedruk te hoog werd )

rood/geel

van 1.9 td blok

rood/geel samen met blauw/wit en 2 keer bruin

geel/zwart

zwart/bruin

zwart op stekker op olie filter behuizing

Kan de kenner mij vertellen welke draden bij welke horen? Als er foto's nodig zijn, dan plaats ik die graag!
Reply With Quote