
31-07-2010, 21:05
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,808
|
|
Quote:
Originally Posted by Thijs.
Heel erg bedankt voor deze nuttige informatie Type17 !
|
Graag gedaan!
Quote:
Originally Posted by Thijs.
|
yep! De juiste kleur ervan weet ik niet, zal wel donkerder zijn als op die foto's in die folder (Edit.: meer zo als op die onderste folderfoto vermoed ik), maar om dat na te vragen zou je even 'n mail in duits of engels moeten schrijven naar history@volkswagen.de, dat is de historische afdeling van VW, die kunnen dat vast wel zeggen, die dienst van hun is overigens gratis!
Quote:
Originally Posted by Thijs.
Of wat zijn dan de verschillen ?
|
Kijk en vergelijk 'ns goed, zo moeilijk is dat toch niet.
Quote:
Originally Posted by Thijs.
In de folder wordt trouwens wel van de Golf GL gesproken die in 4 motor varianten geleverd is. Beetje vaag gedaan bij VW dan.
|
Hmm, GL was bij mijn weten tot en met modeljaar 81 ('t eerste met brede achterlichten) altijd 1100cc, GLS 1300 en 1500 en GLD dus Diesel, de uitvoering was daar los van, die was in principe bij alledrie (GL, GLS, GLD) hetzelfde, gewoon GL, of 't nu zonder of met S of D erachter is, GL (of dus GLS en GLD) is de meest luxe.
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|