Oudejaars avond brak de versnellingspook.Twee keer gelast,twee keer gebroken.Ik heb nu een andere pook,maar gisteren ochtend klokslag 08:15 vertrok ik richting het winterfestijn met de Kever die ik de afgelopen week helemaal klaar had gemaakt voor die meeting.
Nu komt het:Ik ben drie stoplichten verder dan woensdag avond gisteren ochtend en me koppeling kapt ermee..

Kever in zijn 3 gezet en weer thuis gezet.Meegereden met een collega en thuis gebracht door Leon. Gisteren op het winterfestijn een NOS OEM,koppelingskabel gekocht.
Met de instelling van die zetten we er op zondagochtend wel ff in.Nou laat dat ff maar ff weg,want na het verwijderen van de buitenkabel onder de auto raakte ik zachtjes de benzineleiding aan waarna deze afbrak.
Deze moet ik nu dus door het chassis opnieuw gaan trekken..
GEWELDIG!!!!!!!
Na het monteren van de kabel,kon ik de auto niet starten,want ik heb als een speer de tank eruit getrokken.Met de nieuwe kabel erin geeft het pedaal mij het gevoel dat er toch iets met de drukgroep of het druklager aan de hand is.Lekker kan ik dus ook nog ff de motor eruit gaan trekken om die te vernieuwen.Is bij een Kever niet echt veel werk,maar dat was de pook en de koppelingskabel ook niet.
Ik vraag me af wat er met het eruit halen van de motor weer kapot gaat......
2004,begint lekker zo voor mij...