10-08-2010, 18:53
|
Forum Newbee
|
|
|
|
[QUOTE=Sjoes 85]Na drie dagen op de Techno Classica gestaan te hebben (stand VW Original Golf 1 IG) ben ik weer wat wijzer geworden bij het Classic Parts Center.
Er zijn meer onderdelen leverbaar als wat ik gedacht had.
Zo was ik al een tijdje op zoek naar de rubber die aan de binnenkant van het hemeltje (schuifdak) zit. Deze is al jaren niet meer leverbaar bij VW en ook niet bij Classic Parts.
Wel hebben ze de grijze variant ervan! Dit wist ik niet en zal ook voor velen van jullie nieuw zijn, maar die grijze is er dus wel nog. Deze heb ik besteld, nu maar nadenken hoe ik die zwart ga krijgen (gedeelte wat aan binnenkant van auto zichtbaar is, is van PVC, dat is moeilijk te spuiten).
De kosten van deze rubber zijn nog geen €20,- p.s. incl BTW.
Opruwen en ontvetten met thinner (beetje opweken van het PVC, bevorderd de hechting). Dan Plastoflex van Sikkens voorspuiten (Bij bodyshop of Sikkens service center te krijgen in spuitbusje). 1 dunne gesloten laag spuiten en minimaal een kwartier uit laten dampen. Is dan over te spuiten met rallyzwart of mat zwarte topcoat (betere vochtbestendigheid) zonder hechtings problemen!
Groet,
Fred
|