Quote:
Originally Posted by VWJYI
net terug van de see..... Wat een bagger wegen liggen daar in de buurt.... is er de laaste jaren niet beter op geworden. Vandaar dat iedereen plofzakken onder de auto heeft en niet erin.
|
Dan begrijp ik echt niet welke wegen je opzoekt.... (ik ken de regio best goed en kom er erg vaak en heb nergens last van) als ik het met bijv. de wegen in België vergelijk hoor je mij zeker niet klagen!
Hou er ook rekening mee dat ze daar redelijk extreme seizoenswisselingen hebben, erg lang koud weer en bevroren grond in de winter en best warm weer in de zomer daar is nog niet direct asfalt voor uitgevonden. (kijk maar naar wat voor wegschade we na een beetje winterkoude in NL hebben)
We zijn ook wel een beetje verwend met de kwaliteit van het Nederlandse wegennet (drempels daargelaten) maar daar betalen we dan ook dik belasting voor. (ja echt!)
Het valt mij wel op dat er best wat negatieve klanken over de regio en de meeting zijn, wegen zijn slecht, moeilijkheden met politie, strenge eisen aan auto's, het regent teveel, de zon schijnt de fel, de Duitser zijn te dronken, veel ruzie, etc.
En toch blijft iedereen maar teruggaan........

Of blijven de klagers allemaal thuis?