View Single Post
Old 13-08-2010, 07:05
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zo de zomervakantie is voor mij inmiddels begonnen, na thuis enige klussen geklaard te hebben die nodig waren is het nu tijd om de mk1 zover klaar te maken dat hij naar de straler kan en wat losse delen klaar te maken.
Zoals de bak die aangepast moet worden( ligt inmiddels klaar)
de voorbumper van de quarttetset kaal gemaakt, de knippers wil ik eruit hebben dus dat moet dicht gelast worden.
Begin september ff een dagje uit met de stichting naar SLSTuning duitsland voor een kleine upgrade voor de G60.
Planning is miss beetje krap maar moet lukken wil de mk1 begin december bij de spuiter hebben zodat ie eind januari terug is en ik rustig, met nadruk op rustig op kan gaan bouwen en wil em dan in april klaar hebben zodat ik nog een maandje kan rijden voordat de reis naar worthersee weer begint.
Nou na weer een verhaaltje ff wat foto's
Het is klotewerk maar helaas moet het gebeuren als je ook alles goed wilt doen....... alle bitum eraf krabben

Ut is maar een kale bedoeling zo....

Met de troep er nog op....

Met de troep eraf en geen eelt meer op me handen

Vanaf komende maandag gaat de rest van de mk1 voor de bijl de hele onderkant gaat kaal en binnenin de oude dempingsmatten eruit steken niet het leukste werk maar wel belangrijk om de mk1 weer in goede staat te krijgen
zit aardig wat roest onder de bitume, maar gelukkig op de meeste plekken lichte roest nix ernstigs
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote