View Single Post
Old 13-08-2010, 08:11
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ik zou hem toch binnen zetten. En waarom zou de originele middenconsole dan niet meer passen? Die past er volgens mij nog prima om heen.

Gewoon in de achterkant van de middenconsole een groot gat maken voor de schakelkabels en je bent er

Maar kan me indenken dat je het netjes wilt hebben. Als je de pook gaat verlengen om de knop weer op dezelfde hoogte te krijgen als voorheen, realiseer je je dan wel dat je de schakelweg dus ook groter zult maken...

De schakeltoren komt hoog genoeg, hoger kan hij niet. Als je dat wel wil moet hij OP de tunnel komen, dan zet je hem dus in de auto. Maar op de tunnel komt de middenconsole. Dus dat gaat echt niet.

Het idee van draadeindjes aan beide kanten zou kunnen maar dan komt je schakeltoren lager te hangen om dat er een "adapter" plaat tussen komt.

@ Alberto, stuk tunnel erin lassen? inderdaad, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

Ik denk dat een klemplaat maken de beste optie is. De schakeltoren komt op dezelfde manier in de tunnel te hangen. Van onderaf monteren dus. Dan een uit RVS gesneden klemplaat er tegenaan en vervolgens 4x M8 monteren.
Wat ook nog zou kunnen is een plaat aan de schakeltoren lassen waarmee de toren middels de beschikbare gaten vastgebout kan worden.

Maar we gaan het bekijken, foto's volgen vanzelf in het project topic
Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL
Reply With Quote