14-08-2010, 09:22
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Opruwen en ontvetten met thinner (beetje opweken van het PVC, bevorderd de hechting). Dan Plastoflex van Sikkens voorspuiten (Bij bodyshop of Sikkens service center te krijgen in spuitbusje). 1 dunne gesloten laag spuiten en minimaal een kwartier uit laten dampen. Is dan over te spuiten met rallyzwart of mat zwarte topcoat (betere vochtbestendigheid) zonder hechtings problemen!
Groet,
Fred
|
Hoi Fred, dankjewel!
ik heb het genoteerd. Heb je hier zelf ervaring mee? en spuit je de zilvergrijs gekleurde stof, die aan de bovenkant komt te zitten, mee in de kleur of laat je die gewoon grijs?
groeten Dennis[/QUOTE]
Ik heb zelf geen open dak dus in die zin heb ik geen ervaring, maar in het dagelijks leven ontwikkel ik autolakken dus ik weet wel wat er op verschillende kunstoffen goed hecht... Plastoflex werkt op alle kunstoffen behalve op PP. Wat betreft de kleur van de stof, ik zou het eerst grijs laten en kijken hoe het staat, vindt je het niet mooi kan je het altijd nog zwart maken...stof is heel makkelijk zwart te maken met een spuitbusje rallyzwart.
Succes! Ben wel benieuwd ho het er uit ziet als het af is!
Groet,
Fred
|