Thread: GTD Tuning
View Single Post
  #19  
Old 23-08-2010, 16:49
DoriDaan's Avatar
DoriDaan DoriDaan is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,267
Send a message via MSN to DoriDaan
Default

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
LDA pin kan je gewoon zelf verdraaien ja. 4 schroefjes van het deksel losmaken, deksel eraf en dan kan je de pin eruit nemen. Deze is licht excentrisch, de steile kant is de meest verrijkende kant. Als je nu al veel roet hebt, is het misschien zinvol om de turbodruk al iets omhoog te gooien. De motor moet tenslotte wel de extra brandstof kunnen verbranden, en daar is zuurstof voor nodig.

Heb je die AAZ pijp al? Meen dat wij een poosje terug eens contact hebben gehad over t pijpje wat ik te koop had.


Thanx voor de info...
We hebben inderdaad contact gehad over die downpipe...
Ik kan op ebay NIEUW kopen voor 90 euro... dus geef ik liever 50 euro meer uit..ik dacht dat ik terug gemailed had.. zo niet mijn excuses..

Het probleem is eigenlijk als ik gasgeef van onderuit en hij dan begint te spoelen dan is het zwart.. er zit al een bleedvalve op drukmeter geeft 0,8 bar aan.. eerst de IC en de uitlaat.. dan maar eens verder proberen.
__________________
WWW.SUBDUBBERS.NL

Vw Passat 3b 110pk oliestoker
BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift)
Mini 1988 REDHOT (project)
Reply With Quote