
23-08-2010, 19:35
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,267
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Onderin zullen ze altijd wel even roeten met een T3 of K24 erop. Die bladblazers reageren vrij traag.
Bovenin compenseren ze dat wel aardig, want dan verplaatsen ze flink wat lucht. Als de turbo echter nog niet op gang is vallen de briketten onder de bumper uit.
|
Het trage opspoelen zal wel iets te compenseren zijn met minder tegendruk toch? zal 50 mm pijp dik genoeg zijn voor de 1,6 TD? en dan met of zonder middendemper?
Wordt door het "frontmount" intercooler verhaal de opspoeltijd verlengd?
Ik ben echt turbo tuning maagd...ook nog een turbo en diesel tuning 
__________________
WWW.SUBDUBBERS.NL
Vw Passat 3b 110pk oliestoker
BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift)
Mini 1988 REDHOT (project)
|