View Single Post
Old 31-08-2010, 20:27
arnout99cc's Avatar
arnout99cc arnout99cc is offline
Forum Regular

Hey allemaal, bedankt voor de reacties! Echt tof!

Quote:
Originally Posted by audilimburg
Ik schaam me alleen dat je later bent begonnen en veel eerder klaar bent

Vergeet niet dat ik er bijna fulltime aan heb kunnen werken. Als ik jouw topic doorlees dan denk hoe dat ie dat allemaal in zo weinig tijd.

@LRR: Succes vrijdag, dat ding van jou is ook echt onwijs tof!

Quote:
Originally Posted by gizmo98
zie dat de voor plaat de 0 anders is dan je achterplaat ?

Nou, de platen zijn wel gelijk alleen zit er op een andere plek een gat in voor de schroeven. Misschien dat ik binnenkort nog een nieuw setje koop.

Quote:
Originally Posted by andre0511
Alleen 1 vraagje:lijkt het zo of moet je de motorkap nog afstellen,de puntjes bij het raam vallen te laag,of is dan gezichtsbedrog?

Ja klopt. Maar in het midden steekt hij er weer wat bovenuit.... Beetje de middenweg gekozen.

Dan nog: Het interieur zit er ook in en we hebben net even een klein rondje gereden. Paar puntjes:
- de uitlaat tikt soms tegen de achteras aan.
- KM kabel werkt niet
- De auto klinkt wat rauwer dan ik me kan herinneren
- Misschien nog een klein lekje bij de remcilinder rechtsachter maar dit weet ik nog niet zeker. Net de boel nog even wat strakker aangedraaid.
- de ruitenwissers gaan wat traag
- 27 september heeft de tectyleerder pas tijd voor ons. tot die tijd blijven onder andere de deurpanelen eruit.

Voor de wagen naar de apk meester gaat wordt hij nog even gecheckt bij de garage. Misschien dat die kleine dingen dan op de brug snel gefixed kunnen worden. Daar wordt de auto ook nog uitgelijnd.

Morgen bij daglicht wat foto's van het interieur! Mocht er iemand nog een smal stuur overhebben dan hoor ik het graag!
Reply With Quote