
01-09-2010, 15:21
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
|
|
Quote:
Originally Posted by obimaster
die gast van wie ik em gekocht heb, zei me wel dat er nog wat aanpassingen waren aan gedaan, ander chip, andere injectoren, verstelbare nokkenas, ander spruitstuk, g lader geflowed. hij
zij dat hij rond de 210 pk moest hebben
ik zelf ken er nog niet zoveel van. maar zou het kunnen dat die keerringen ook aangepast zijn?
lader is 7000 km geleden gereviseerd geweest bij peter de groot in belgiƫ
grtjs
|
Dan is die druk van 1.3 bar veel te hoog. En niet goed.
Is het een Golf of Corrado? Ivm het interkoeler verschil.
Peter gebruikt zover ik weet bij deze tuning geen speciale keerringen waarbij de onderhouds interval 1000-1500km is.
Er zijn eigenlijk zover ik weet en heb gebruikt maar 3 type keerringen. Even los van de onderlinge varianten die gebruikt worden in een lader.
De meest voorkomende is de copy van de Goetze. Peter gebruikt de goede vervanger ervan. Daarnaast heb je nog 2 soorten die alleen bij de zwaar opgevoerde motoren worden gebruikt. Dan moet je denken aan 62mm of kleiner en motor toerentallen van 8000rpm.
Echter deze motoren zijn niet de meest vriendelijke om elke dag te gebruiken.
(motor kopen  )
|