View Single Post
Old 10-09-2010, 10:07
Street Performance's Avatar
Street Performance Street Performance is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by lager
hottuning echt daar hoor je verhalen over . ik zou er nog geen
moertje kopen .

garantie moet je borg betalen kennis van mij wacht al half jaar op teruggave van zijn borg, en garantie heb je nogal eens daar.

skg streetperformens en hottuning zijn zo zielig met bovenop elkaar adverteren.de een € minder dan ander 2€ minder pffff met dezelfe add.

de een low budged setjes. de andere begint er dan ook mee,

is maar mijn menig

en bijna alle goedkope set komen uit china alleen de ene chinees kan
beter lassen en meten als de andere. alles word nagemaakt

Ook volkswagen laat producten in China maken dus daar is niets mis mee. Je denkt toch niet dat ze alles zelf in eigen beheer produceren . JOM, Ta technix, TEC e.d. zijn inderdaad kopieen en worden klakkeloos van de europese sets gekopieerd zonder te testen of verder te ontwikkelen. Vmaxx is officieel een fabrikant en ontwikkelt/test en stelt de set in NL zelf samen. Zij hebben fabrieken die voor hen produceren over de hele wereld (net als VW bijv.).

Wat betreft de prijsoorlog op marktplaats: inderdaad hiermee is Jan met de pet op vanaf zijn zolderkamertje begonnen. Als je geen service/garantie hoeft te geven kun je genoegen nemen met een kleinere marge. Wij als winkeliers moeten enigzins mee omdat je natuurlijk ook wil verkopen. Marktplaats zelf zou dit anders moeten aanpakken omdat dit zo ook niet opschiet. Binnen 1 dag sta je met een advertentie op pagina 100 omdat iedereen maar continue zijn advertentie omhoog plaatst. Ik zou zeggen: doe ze een voorstel als je je eraan ergert.

Wat betreft het borg betalen bij garantie: helaas is dit noodzakelijk omdat de klant vaak beloofd het oude product meteen terug te sturen als hij het nieuwe heeft en je vervolgens als winkelier hier naar kunt fluiten. Dit kost ons dus geld en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je moet echter na beoordeling van het product wel meteen je geld teruggestort krijgen. Gelukkig hebben wij met Vmaxx echt nauwelijks garantiegevallen gehad in de afgelopen jaren en we verkopen toch echt veel sets per week!

Als je serieus een set wilt kopen laat je dan gewoon voorlichten in een shop zodat je weet wat je koopt. De verkoper kan dan jouw wensen afstemmen op het product en je de juiste set verkopen. Misschien ben je dan iets meer kwijt maar service, advies en duidelijke garantievoorwaarden zijn ook wat waard! ...enne...de koffie is gratis! zie dat maar eens bij een webshop te krijgen.

Marc

www.streetperformance.nl
Reply With Quote