View Single Post
Old 12-09-2010, 14:36
larsje's Avatar
larsje larsje is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
lars kwam jou tegen gisteravond op de a2 bij stein!!! wij reden in een mb spinter oprijwagen, ik seinde nog met grootlicht en haalde je in!!!

weet zeker dat je het gezien hebt

Haha zeker gezien! toppie Dacht al.. dat moet er eentje van VF zijn

Ik heb alleen een "klein" probleempje met de jetta, symptomen als volgt:

- eerst bij remmen en grootlicht tegelijk viel de radio uit, en begon het temperatuurlampje te knipperen, dit gebeurde kort daarna nog een keer, zonder het grootlicht op een hobbeltje.

- hierna heb ik de auto thuis geparkeerd, 5 min later wou ik hem verplaatsen en ging de digitale klok langzaam uit, en toen ik hem probeerde te starten helemaal niets. Het leek alsof de accu losgekoppeld was.
naderhand realiseerde ik me dat de twee keer onderweg precies hetzelfde gebeurde (dus dat er helemaal geen stroom meer was).

Op aanraden van "Gamble" de massapunten goed schoongemaakt en weer stevig vastgezet.
Hij startte weer, probleem leek opgelost. Toen mn tweede subwoofer aangesloten en het probleem bleef gelukkig weg.
Toen kwam ik dus SubdubberGT tegen, die als een malloot met zn grootlicht was aan het knipperen, dus ik dacht dat er wat mis was alweer.. Tot ik de zag .

Maarrrr.. gisternacht (05.00) op terugweg van Q-base, had ik de eerste symptomen weer, een keer of 6-7, van fracties van seconden dat alles weg valt tot enkele seconden! (verlichting, ontsteking,.. alles).
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en zeker niet midden in de nacht op een onverlichte snelweg!
Het was buiten erg vochtig (auto stond daar geparkeerd in een nat veld).

Het gebeurt naar mijn idee meestal bij een combinatie bocht en hobbel, of hevig schakelen/remmen.

Ik ga dalijk nog even de massastrip nog maar een keer extra schoonmaken en vastzetten met kopervet.

Heeft iemand anders nog idee-en? Zelf zit ik te denken aan de accu die ergens iets fout doet.

pff, wat een verhaal!

qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it."
Reply With Quote