Hierbij bied ik mijn golf 2 aan.
Bouwjaar 1990
Huidige km-stand: 199xxx
Het gaat hier om een 1.6 carburateur motor.
De auto is rood van kleur, maar niet dof/verweert rood maar mooi rood in combinatie met een zijde glans zwart dak en een zijde glans zwarte streep over de zijkant van de auto.
De auto is voorzien van een V-maxx schroefset, deze zit er nu zo'n 4 maanden onder.
Voor een maand geleden is de klepdeksel pakking vervangen.
Ruitenwissers zijn recent vervangen.
De auto is ook voorzien van een motorkap bra (steenslag beschermer).
Een echte VW GTI grill met enkele lampen (grill met rode bies).
Zo'n 4 maanden geleden zijn voor nieuwe banden op gekomen, deze zijn dus nog zo goed als nieuw.
Achter zit ook zeker nog 5 mm profiel op dus kan ook nog lange tijd mee.
Auto is voor 4 maanden geleden (na het monteren van schroefset) ook uitgelijnd.
4 januari 2010 heeft de auto een klein onderhouds beurtje gehad waarbij de distributie riem ook vervangen is. (bij een km stand van 185000).
De auto is in 1993 geimporteerd vanuit duitsland.
Ik heb er een onderhouds boekje bij zitten die helaas niet volledig is bij gehouden maar de laatste datum die ik voorbij zie komen is 04-09-2005 met km stand van 156.129
Auto word nog dagelijks mee gereden voor woon werk verkeer zo'n 70 tot 80 km per dag.
Waarbij het voorkomt dat ik ook wel is in de file sta, auto blijft dan ook netjes op temperatuur.
Kachel is snel warm, alle standen van de kachel werken (komt vaak voor dat niet elke stand het nog doet).
Ik heb nooit problemen gehad met deze auto, altijd starten en lopen!
Middenconsole is aangepast voor een radio.
Zit nu geen asbak meer in.
Aan de zijkant van het middenconsole zitten nu 2 aansteker pluggen, zodat navigatie en dergelijke nog op te laden/te gebruiken is.
Ik zal vast wel iets vergeten zijn dus voor vragen/info kun je me mailen of bellen.
Auto is een project auto geweest, heb zelf het 1 en ander er aan gedaan, dus verwacht niet dat de auto voor een paar euro weg gaat.
Prijs: €850
M.v.g
Richard
boss_hogg24@hotmail.com
0657106317 (door de weeks gelieve te bellen na 17:31
Auto is te bezichtigen in Barneveld of Lunteren
Radio's en audio haal ik er wel uit.
Foto's:
Meer foto's?
http://richard024.hyves.nl/album/50..._auto/LrrLMoV8/