18-09-2010, 14:51
|
|
Mag dan wel een heeele mooie originele Golf Limited zijn.maar dit is een Belachelijke prijs!!  is nota bene omgerekend nog meer als destijds de nieuwprijs!
en daarbij (weet ik persoonlijk van hem zelf!) in 2006 gekocht voor €16,500 (wat een redelijk ''normale'' prijs is  ) dit zijn serieuse winstmarge's
Andreas Eggerson de eigenaar van nr60 had zijn,ook in nieuwstaat verkeerende Limited een paar maanden geleden te koop staan voor €20,000 wat al ''redelijk'' te noemen is
Maar Hendrik (zo heet deze man) heeft geldpijn volgens mij..........getuige zijn geweldig mooie wagenpark.wat een beetje (ook voor belachelijke prijzen) word uitgedund  en maakt zich druk om €200,- voor stallingskosten elke maand hiervoor haha
Auflösung eines Teils meiner GOLF-Sammlung
Ich biete an:
1x Golf 2 "Rallye G60" - Schwarzgrau
1x Golf 2 "GTI G60 syncro" - Silber
1x Golf 2 "Limited No 53" - Schwarz
1x Golf 3 "GTI Jubi" - Schwarz
1x Golf 3 "VR6 syncro highline" - Violet
Grund:
Ich habe einfach nicht genug Zeit, um auch an diesem statischen Hobby Spaß zu haben,
so bin ich diese Wagen fast noch nie seit Besitz gefahren,
kosten mich aber alleine für Garagen fast 200,- EUR pro Monat.So ist es mir z.B. noch nicht einmal gelungen vernünftige Fotos von den Wagen zu machen!
Den Golf 1 "GTI Pirelli", den Golf 4 "GTI Jubi" sowie meine ´s behalte ich natürlich
(den Golf 2 "Country" fährt mein Bruder grade zu Schrott, daher wertlos geworden)!
Artikelzustände:
alle Sammler-Fahrzeuge gebraucht
(da in privatem Museum stehend lange nicht gefahren)
Preise:
Golf 2 "Rallye G60" - Schwarzgrau VHB EUR 20.000,-
Golf 2 "GTI G60 syncro" - Silber VHB EUR 15.000,-
Golf 2 "Limited No 53" - Schwarz VHB EUR 45.000,-
Golf 3 "GTI Jubi" - Schwarz VHB EUR 5.000,-
Golf 3 "VR6 syncro highline" - Violet VHB EUR 10.000,-
PLZ & Ort für Selbstabholer:
60386 Frankfurt am Main
|