View Single Post
  #11  
Old 04-08-2013, 13:46
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,452
Default

Wij zijn ook weer thuis. Ik ga altijd om het jaar naar deze meeting en eerlijk gezegd viel het mij een beetje tegen en dat bedoel ik dan niet de organisatie maar de auto's.

Bijna iedereen rijdt rond op lucht en heeft grote hoepels en dat is het dan. Waar zijn de mensen die jaren bouwen met dikke motoren, een paar uitzonderingen daar gelaten want in verhouding is dat maar weinig. Paar mooie Porsches gezien en Golf Rallyes en her en der een knappe Audi, de Fridolin niet te vergeten natuurlijk.

Waar ik mij echt aan erger is de hoeveelheid recente auto's met de verklooide en roestende en kromme wielranden, zulke knappe wagens eigenlijk maar de vouwen staan in de schermen om maar laag te rijden op lucht.

Ik wil niet heel negatief overkomen en misschien ben ik dan een mierenneuker maar de kwaliteit is de laatste 2/3 jaar achteruit gegaan als ik het zo bekijk. Ik vind, als liefhebber, dat het dan ook knap inelkaar moet zitten als je er al zoveel geld in pompt.

De eerste volgende keer dat ik weer een meeting bezoek en dat is voor 99% zeker wel MIVW en dan met de VR6 als die af is (2017? ) omdat het wel allemaal knap geregeld is door de crew.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Corrado VR6
Dailys:
Passat W8 Station & T4 California
Reply With Quote