View Single Post
  #12  
Old 15-09-2012, 16:31
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,452
Default

Foto's zal ik morgen maken. Was eigenlijk nog niet de bedoeling maar hij stond hier 25km verderop te koop. Vrijdag waren mijn meissie en ik allebei vrij omdat we 2 jaar getrouwd waren en toen gingen we toch even kijken en proefrijden ermee. Voor de 'fun'

Rondje er omheen gedaan, zitten wat schades op en binnen/buiten toe aan een flinke poetsbeurt. Banden rondom glad, achterremmen op en brandend motormanagementlampje. Toen rijden ermee gereden en er viel gelijk een slepend/ratelend geluid op met loslaten van het gas wat mij zorgen baarde.

Wij weer terug, ik heb toen aangegeven dat hij niet helemaal fris was, kerel had hem net 1 dag geleden ingeruild (handelaar). Hij kwam er zelf mee dat hij wel met de prijs wilde zakken.........dat is interresant dacht ik. Auto nogmaals meegenomen en toen op mijn werk op de brug gehad en ook meteen uitgelezen, aantal storingen stonden in het geheugen.

Toen terug gegaan en de auto gekocht voor het bedrag welke ik met mijn meissie van tevoren hadden afgesproken.

Dus weer een semi project erbij zullen we maar zeggen.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Corrado VR6
Dailys:
Passat W8 Station & T4 California
Reply With Quote