View Single Post
  #81  
Old 28-04-2023, 19:34
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1_er
Heb hier ook verschillende keren aangegeven dat mijn golf beenhard staat, en nu met de trip naar de keuring leek het alleen maar erger, zo erg dat ik zelfs daar nu ook vermelding van heb dat in orde moet gebracht worden, want er is geen veerweg achteraan.
De keurder heeft me getoond, en volgens hem is het probleem dat de stoot blokken op elkaar zitten, en ook (zie foto)dat die spiralen gewoon op elkaar zitten.

Zien jullie iets verkeerd op de foto?
KW variant II instelbaar in hoogte en hardheid, en staat momenteel op zijn zachts.




Ben daar nooit aan geweest, dit is ook gemonteerd daar diegene die de motor had ingebouwd.


Enige tijd terug heb ik hier aangegeven dat mijn schroefset KW variant II beenhard is. Paar weken terug naar de GR8 meeting in Kortrijk geweest, en iemand op een stand van KW hierover aangesproken. Om een lang verhaal kort te maken. Heb gisteren mij schroefset daar naartoe gebracht, en daar gaan ander veren van KW opkomen of veren op maat, hij ging zien wat het beste is, zodat die comfortabeler komt te staan. En die veren op maat zou je ook bij KW kunnen doen. Dus ik ben zeer benieuwd wat dit gaat geven. Want die kit wil ik graag onder mijn grijze gti hebben, als het goedkomt.
Wordt vervolgd...
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote