View Single Post
  #19  
Old 14-04-2014, 08:56
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 3,296
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik zag op Facebook dat best of wheels een setje Audi Speedlines was? Wat was daar precies voor aparts mee gedaan dat het best of wheels wint dan, want dat zijn nou niet de meest unieke wielen normaal gesproken?

Verder ziet het er wel leuk uit op de pics, mooi spul allemaal.



Vraag me niet precies hoe het zit, dat zullen de makers of eigenaar beter weten als ik maar zat echt wel veel detail werk in en erg nette set wielen. Voor zover als ik het uit kan leggen langs de randjes van de spaken wat "opgeschuurd" (beetje doorschijnend) en allemaal precies gelijk en netjes gedaan wat deze wielen toch wel een streepje voor gaf op andere setjes.
Overigens was er ook een prijs "rude wheels" aangeboden door Volksdrivers en dus hadden we als jury 2 wielen prijzen te verdelen, deze 2e prijs is naar een BBS set gegaan onder een groene Scirocco.
Er waren meer auto's met dikke of aparte wielen maar die zijn vaak toch nog op een andere manier in de prijzen gevallen, bijvoorbeeld een hele mooie set BBS onder een mk4 cabrio die uiteindelijk best of interior mee naar huis heeft genomen

Van vriendjespolitiek is zeker geen sprake geweest omdat wij als jury op geen enkele manier gelinkt zijn aan BBB of de eigenaars van de auto's
__________________
www.subdubbers.nl

Subdubbers ook op facebook !
Reply With Quote