View Single Post
  #472  
Old 17-02-2022, 15:16
ad24 ad24 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 17
Default

Quote:
Originally Posted by yuli
Na een aantal drukke weken, gisteren eindelijk weer is wat kunnen doen.

Ik ben tevens MFA aan het inbouwen. Daarvoor had ik al een teller-unit met mfa op de kop getikt (van een cabrio). Deze was alleen erg vuil. Daarom besloten uit elkaar te halen en alles schoon te maken. Meteen verse lampjes erin.






klaar;



Verder heb ik de bijbehorende dashboard kabelboom liggen met alle bijbehorende schakelaars. Deze boom ben ik nu aan contoleren op oude reparaties.
Nadeel is dat mijn achteruitwisser verloren gaat deze heeft de cabrio namelijk niet. Ik kijk daar nog even wat ik doe vind ik niet zo heel spannend.

Verder een schroefsetje gemonteerd die me voor heel weinig nieuw werd aangeboden. Is niet zo'n heel bijzonder merk (TA-Technix) maar iets beter dan de naamloze vaste verlaging dat ik er onder had. Later kan er nog wel eens duurder set onder eerst maar eens kijken hoeveel kilometers ik straks uberhaubt ga rijden.



En de aandrijfassen gemonteerd. Was weer een aardig gevloek bij het monteren van de korte as omdat alles onder het vet kwam bij het bepalen van de juiste insteek hoek. De lange as ging er fantastisch onder;






Kan je de tellers apart van de unit halen en inbouwen op originele zodanig dat de km standen gelijk blijven?
Reply With Quote