View Single Post
  #5  
Old 03-09-2010, 18:19
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,149
Default

De trekhaak is een origineel VW afneembare, dus die al gedemonteerd, stekkerdoos achter de bumper geklapt, je ziet er niks van, mooi.

Wat een gemak is het om de Passat te wassen. Geen lastige hoekjes en randjes. Afgezeemd en de zaak is weer als nieuw.

Ondertussen nog 4 stuks nieuwe emblemen besteld voor de Wellington velgen, een nieuwe kabelthule voor de achterdeur links en eens geinformeerd wat zo een trekhaakhouder voor in het reservewiel kost.

Ook nog gezien dat er hulpveren onder de achteras zitten, het was dus een echte caravantrekker....Die ondertussen eruitgehaald. Zo staat hij een stukje minder met zijn kont omhoog.

Vanmorgen bij de Vriendelijke geweest om een storingsuitdraai te maken a 28,20 euro, heb daar de volgende storing meegekregen:

004.04-gebeurtenisgeheugen afvragen

1 storing herkend

16555 P0171 035
Cilinderrij 1, brandstofberekeningssysteem
Systeem te arm
Sporadisch


Nu brandt het abgaswarnleuchte lampje op het dashboard alleen met het rijden van langere stukken, of bij een flinke belasting zoals met een aanhanger rijden, dus eigenlijk als de motor goed warm is.

Waar zou ik het euvel moeten zoeken?

Tevens erachter gekomen dat de bestuurdersspiegel niet mee ontdooid als ik het verwarmingsknopje inschakel. Bijrijderskant wel. Ik kom steeds meer dingetjes tegen die me "storen"...
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote