View Single Post
  #17  
Old 28-07-2009, 18:00
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Er zitten echt leuke reacties tussen

Ik had ze bijna zelf kunnen verzinnen . . . De Pul zou eens samen met Arne moeten gaan praten . . . ik denk dat die oranje potvis van de staatsloterij dan wel verdeeld kan worden

Een Seat is het niet . . . als ik weer 'vreemd' zou gaan koop ik wel weer een echte VW . . . een Audi dus !!

Poging 1 faalde aan de Franse grens . . . geloof niet dat ze daar de Spaanse manier van transporteren kunnen waarderen . . .

Dus Stap 1 van poging 2:







Stap 2, bij het tussenstation :




Stap 3, na het lossen en in een 'droog' NL . . . .




Een droog klimaat is perfect voor een roestvrije basis, maar djeez mannen bij VW . . . . nooit van blanke lak gehoord dat er WEL bij 45 graden op blijft zitten ?! Zodra je een Kärchertje op de auto zet, zie je gelijk de plakken lak eraf vliegen . . .

Er zit zoveel stof in de auto dat ik serieus overweeg om ff de hoge drukspuit door het interieur te knallen

Het grooste gemis is een opendak . . . vandaar maar een Twingo optie en volgens mij is dat nog niet eerder op een Rallye gedaan . . . zal vast een reden hebben, maar ik kan er geen 1 bedenken waarom het niet te doen

De buitenkant maakt me dus echt geen z*k uit, zolang de basis maar 100% roestvrij is . . . de opties zijn nu rollen met een latexroller, kleur nog nader te bepalen . . . dus als iemand een idee heeft, laat je horen !! 2de keus is compleet beplakken met stickers van van alles en nog wat . . . 3de optie is . . . lekker zo laten

De titel is dus nu verklaard, laat de ideeën dus maar komen wat er allemaal aan een Rallye te 'verf*cken' is . . .