View Single Post
  #6  
Old 09-12-2011, 11:37
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Is de normale gang van zaken hoor. Ik werk regelmatig met slopers (zit in de bodemsaneringen), de meeste slopen gaan als zo veel dingen tegenwoordig op inschrijving. Alles wat wat zo'n sloper tegenkomt komt in zijn bezit. Vooraf gaan ze beoordelen wat ze tegen zouden kunnen komen en dat kan dan mooi van de inschrijving af, dus meer kans dat ze het werk gegunt krijgen. Ik heb het al meer dan eens meegemaakt dat een sloper geld meeneemt om een sloop te mogen doen, vooral als ze verwachten veel rvs of koper tegen te komen. En ook hout, deuren, vloerdelen, wc's etc gaan meestal met de sloper mee naar de 'houtwerf' waar hij ze vervolgens ook weer verkoopt, zelfde idee als een autosloperij.

In dit geval is het inderdaad wel apart omdat het geen normale sloop is maar meer een calamiteit. Maar als de sloper dit zo contractueel heeft kunnen vastleggen is dit een mooie meevaller voor hem toch? Gezien hier nogal wat spoed bij zat zal er geen inschrijving aan vooraf zijn gegaan denk ik, maar als dit wel het geval is is de kans groot dat de sloper hier al rekening mee heeft gehouden.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
Reply With Quote