View Single Post
  #126  
Old 02-11-2012, 19:55
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

Quote:
Originally Posted by ben zine
Ik zet mijn naam niet onder de petitie want daarmee zou ik het ook opnemen voor de dagelijkse gebruikers en die groep maakt oneigenlijk gebruik van de belastingvrijstelling voor oldtimers. Deze regeling was volgens mij bedoeld voor een kleine groep oude auto's waar al heel lang wegenbelasting voor is betaald en die weinig op straat komen.
Dat er iets zou gaan veranderen zat er al jaren aan te komen en iemand die recentelijk een dure TDI-ombouw heeft gedaan of een 300D heeft aangeschaft heeft dus gegokt en verloren.
Ik denk ook niet dat de nieuwe regering onder de indruk zal zijn van de petitie.(wij willen geen belasting betalen, ja duuh).



.

ik kan me er echt niet druk om maken betalen moeten we toch en nou heb ik een tdi liggen voor mijn caddy1 en die swap gaat echt wel door als de tijd er is en ik blijf gewoon de caddy rijden wel of geen wegenkaart
de caddy is nog vrij licht en verrotte handig ,onderdelen genoeg en worden dan alleen maar goedkoper omdat iedereen gaat slopen op hun manier .
dus als je nou een nieuwe auto hebt die je toch bijna niet meer onder de 1200 kilo vind moeten ook zo nu en dan onderdelen hebben en die zullen vast duurder zijn dan de nodige onderdelen van een mk1, en daar komt nog bij dat je zelf veel meer kunt doen aan oudere auto's dan aan nieuwe

dus wat is nou het probleem die paar rot centen die je nu na al die jaren extra kwijt bent
ik denk wel dat je flink de balen hebt als je een ster hebt met een dikke 6 pitterdiesel maarja had je maar een goed merk moeten kopen

en dat is mijn mening
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote