View Single Post
  #19  
Old 11-01-2017, 00:44
Kevert's Avatar
Kevert Kevert is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 397
Default

Ja precies , het is alleen zo raar dat als je alle codes wist dat ie zomaar een hele middag normaal kan rijden.
Maar goed zelf verdenk ik eigenlijk de ecu aangezien die van buiten wel aardig gecorrodeerd er uit ziet.
Maar de stekker en contacten waren erg schoon en zonder aanslag.
Ik heb trouwens vaker voorbij zien komen via de zoekfunctie dat injectorcleaner bij de benzine toch merkbaar iets doet dus dat wil ik ook wel ff een x doen.
En als het me uitkomt een keer even laten ultrasoon reinigen.
Ik had alle bekabeling van de de injectoren ook al bekeken , echt totaal nergens corrosie en alles is droog.
Ik heb al via gerritspeek alle codes opgezocht maar het blijft vaag kwa oplossingen en verwijzingen na dat ik dat heb gelezen.
Ik wist ook niet precies wat "intermittend" moest betekenen ben vooral oude auto's gewend en daar heb ik niet moeite mee....is me 1e auto met obd haha
Ik dacht zelf in ieder geval een andere ecu proberen , moet nog wel ff zoeken hoe ik de sleutel dan pair met de vervangende ecu.
Er is in ieder geval een probleem met de electronica, dat weet ik maar al te goed .....het is toch vrij moeilijk te vinden wat er nou mis is terwijl ik best handig ben met draadjes.
Daarom verdenk ik zelf de ecu omdat daar visueel niet aan te zien is of het 100% werkt.
Ik wilde eens weten wat een ander hier over dacht
Reply With Quote