Thread: golf country
View Single Post
  #66  
Old 22-01-2015, 13:58
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Marco levert alles wel af op Nederlands kenteken, of dat voor outlet auto's ook geldt weet ik niet. 'Zo meenemen' suggereert van niet. In Frankrijk is zo'n auto natuurlijk (veel) coulanter dus die prijzen zullen daar wat lager liggen. Daarnaast vind ik die van Marco wel een stuk interessanter kwa kleur en interieur. Is persoonlijk, maar de juiste combinaties bevorderen de verkoop aanzienlijk.

Outlet is een naam die Marco geeft aan een selectie auto's waar hij snel vanaf wil, geen excuus om ze ónder de prijs te verkopen. Hij zal ook in de outlet niks inleveren, maar de winstmarge zal tot een minimum beperkt worden. Dat zijn auto's die niet 100% binnen zijn filosofie vallen. Zijn kracht ligt bij de krenten in de pap, zo'n beetje heel Europa door om juist die exemplaren te vinden waar mensen dik voor willen betalen. Lage kilometerstanden, volledige historie, dealeronderhouden, afgeladen met opties, aparte kleurcombinaties, etc.

In het afgelopen half jaar heeft hij denk ik wel een stuk of 6 Golfjes mk4 v5 en v6 verkocht, allemaal voor prijzen tegen, of voorbij de 10k. Golfjes waar marktplaats vol mee staat voor een derde van de prijs maar dan optieloos, grijze muizen of met kilometerstanden voorbij de 2 ton. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Ik voel weer een topic-splitsing aankomen
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote