View Single Post
  #1  
Old 07-03-2014, 20:35
DelanoLol's Avatar
DelanoLol DelanoLol is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 50
Default Delano's Mk3 16v GTI

Wou even een nieuwe Topic maken voor mijn nieuwe aankoop!

Beste forum,

Ik heb de Gti bijna een week, en wat een genot is het toch om er mee rond te stuiteren!
Was eigenlijk van plan om een aantal zaterdagen op te offeren om de auto mooi te polijsten, zodat ik alle kleine en grote puntjes van de auto kon ontdekken en eventueel verhelpen. Ik kon me alleen niet in houden, en heb twee dagen vrij genomen om de auto lekker te polijsten op het werk.
Paar hele kleine plekjes waar de lak begon los te laten heb ik aan getipt, en ga ik lichtelijk opschuren en daarna weer polijsten.

De Gti omlijsting wou ik ook meteen aanpakken, Deze had namelijk schade, en aan de linker kant Zat er een schroef in geboord.










de werkplaats in was al een klus, moesten houten balken aan te pas komen.
Toen ik er weer uit wou, dacht ik slim te zijn om de andere uitgang te nemen, jammer genoeg ben ik blijkbaar niet zo slim, ik stond vast met mijn 2 voorwielen in de lucht
met wat geduw en getrek toch los gekomen!
Ik vind het nu alleen nog maar leuker dat die zo laag is ! als het niet meer "Normaal" is in andermans ogen, dan vind ik het geweldig!
Ik ben een beetje anders.. Dat klopt..










Volgende dag de rest van het poetswerk afgemaakt en de lijsten aangepakt.
Met een schuurmachine, Structuur spray een mat zwart komt men een heel eind.
















en toen kwam ik erachter om een duidelijke foto te maken van het eindresultaat
komt morgen wel!

Het resultaat van het poetsen!
Ben er blij mee, vooral omdat ik nu alle ins en out weet van de auto.
Ieder plekje is me bekend, als je naar een auto gaat kijken voor de eerste keer, zie je altijd een hoop over het hoofd!
Morgen maar is even opzoek naar een leuke Spiegel reflex camera voor beter foto's van de auto en voor de meetings dit jaar.



















nieuwe nummer platen gemonteerd.
Niet dat de vorige er zo slecht uit zagen, maar paar krasjes en deukjes.
Dus omdat het kan gewoon nieuwe Gemonteerd.








Als laatste wou ik nog wat foto's plaatsen van de hemel.
Ik ben er namelijk nog niet overuit hoe ik de afwerking moet gaan doen.
Iemand ideeën ?







Morgen ga ik het interieur aanpakken. Lekker invetten en wat prulletjes vervangen.
Fijn weekend forum!
Reply With Quote