Al wat jaren niks gepost maar wel af en toe eens gekeken hier en daar op dit forum. de golf 1 en 3 staan nog steeds netjes in de garage. Ondertussen heb ik de Phaeton ook alweer 3 jaar in bezit en geniet er iedere rit van. De Passat W8 waar ik daarvoor bijna 10 jaar in gereden heb mis ik niet. Een phaeton is een hele andere klasse auto.
Onze T4 California hebben we ook na bijna 10 jaar verkocht en hebben nu een T5GP California als vervanger sinds ruim een jaar.
Dan nu het verhaal achter de Golf Rallye.
Er waren voorlopig geen nieuwe plannen qua auto’s aangezien er stiekem veel tijd en geld in gaat zitten en we ook nog een gezinnetje met 2 jonge kids hebben
Deze Rallye is van mijn collega geweest sinds 2001. Hij heeft hem toen in die jaren omgebouwd en time attack gereden en circuitdagen. Het was tevens zijn dagelijks vervoer. Sommige dingen bouw ik weer terug naar origineel maar zeker niet alles.
Persoonlijk vind ik een Rallye van zichzelf een prachtige gespierde verschijning. Buitenkant origineel op wielen en verlagen na en de binnenzijde ook origineel. De Rallye bezit een Recaro interieur in goede staat dus daar ben ik al heel blij mee!
Ik zal hier af en toe wat foto’s plaatsen.