View Single Post
  #1  
Old 01-06-2005, 10:38
vwspijlbus's Avatar
vwspijlbus vwspijlbus is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 682
Thumbs up Spijlbus treffen 30 juni - 2 juli 2006 te Sevenum!

Allen,

Zoals 't er nu voorstaat gaat er in Nederland een ('t eerste?) spijlbus treffen plaatsvinden. Organistatie: Jan (vwzone.nl) en ondergetekende.

Ik ben al "in de muis" gekropen om een draft versie van de poster / flyer te maken. Niet dat dit momenteel het belangrijkste actiepuntje is, maar wel leuk om te doen.
Reacties 's en sugesties (ook voor de datum) zijn welkom.

Uit de poll op spijlbusregister.nl blijkt dat 'men' de voorkeur heeft voor 1 dag i.p.v. een weekend. Zelf dachten we om d'r toch een weekend van te maken (ergens tussen pinksteren en de aanvang van de zomervakantie's in 2006) zodat degenen die willen blijven overnachten dit ook kunnen.




De manier waarop de Duitse spijlbusclub Bullikartei hun jaarlijkse bijeenkomst organiseert bevalt me ook wel:
- ieder jaar andere organisatoren (in dit geval: club leden) die het evenement (de datum ligt wel vast) dan in hun eigen regio organiseren waarmee ze van het voordeel profiteren in hun eigen regio bekend te zijn. Op deze manier komen de lasten niet steeds op dezelfde personen en is er steeds een nieuwe lokatie.

Ik ben 5 t/m 8 mei 2005 op het Bullikartei (Duitse spijlbus club) treffen in Meerbusch (D) geweest (foto's). Gezien de niet-centrale locatie in het land en het slechte weer waren hier maar lieftst 78 spijlbussen bij elkaar. Ik ben benieuwd wat we d'r in Nederland van kunnen maken...
__________________
Frank
1967-er Nederlandse SO-42
Reply With Quote