View Single Post
  #4  
Old 01-06-2005, 12:27
vwspijlbus's Avatar
vwspijlbus vwspijlbus is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 682
Default

@ Bussie komt zo: het feit dat je bij iets dergelijks organiseren eerst een geschikte lokatie moet hebben is me bekend (ik ben ruim 11 jaar scouting leider en heb op die manier de nodige organisatorische ervaring opgedaan), bedankt voor het meedenken.

Persoonlijk heb ik de voorkeur voor een camping in het zuiden van het land (lees: Limburg) omdat ik zelf in Geleen woonachtig ben en dat het practisch maakt om eea te regelen. Jan woont Panningen.

Gezien het feit dat sommigen Duitse spijlbusrijders vele honderden km's reden (verste deelnemer 1250 km enkele reis) om aan een jaarlijk spijlbus treffen deel te nemen ben ik niet bang dat dit grote nadelige impact op de opkomst heeft.
Als mensen Limburg ver vinden om naar toe te rijden voor 1 nachtje ga ik ze niet tegenhouden als ze er nog een nachtje aan vast willen plakken of vanuit het treffen voor een vakantie de Belgische Ardennen in rijden.

Quote:
prik zo gauw mogelijk een plaats en datum, en maak posters/flyers

@ Kruk@b: 't Lijkt me verstandig dat (tijdens Budel) Jan en ik samen om de tafel gaan zitten om een taakverdeling te maken. Hier heb ik 'm al over gemailed.
__________________
Frank
1967-er Nederlandse SO-42
Reply With Quote